czwartek, 17 kwietnia 2014

Nowy nagłówek!

Na wypadek, gdyby ktoś dostał nagłego ataku ślepoty i nie zauważył, to pragniemy poinformować o zmianie nagłówka bloga ;) Nie przerażajcie się, to nadal jest ten sam blog. Energię przeznaczoną na panikę wykorzystajcie na zachwyt nad skillami Litwina, która siedziała dwa dni nad tym rysunkiem ;) Osobiście uważam, że jest cudowny, a Wy?


I, nie wiemy, czy nasze plakietki z imionami da się odczytać, ale ufamy, że znacie nas już na tyle, by wiedzieć która jest która :)


Pozdrawiam w pierwszy dzień (przynajmniej dla nas) przerwy świątecznej,

Carly

2 komentarze:

  1. Nagłówek super :) choć brakuje mi "niedożywienia". Co do przerwy świątecznej...wierni czytelnicy mają nadzieję, że poniedziałkowa analiza jest już przygotowana i tylko czeka na poniedziałkowa publikację?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez chwilę myślałam, że trafiłam na innego bloga, ale po dokładnym przyjrzeniu się odetchnęłam z ulgą :-) Litwin świetnie narysowała ten nagłówek, i chociaż mi też brakuje "niedożywienia", to i tak kocham ten rysunek.
    I oczywiście cierpliwie czekam na kolejną analizę!
    Madness

    OdpowiedzUsuń